Tuesday, October 28, 2008

29/10/2008

1. Jamiah Ummul Qura fara' aziziah- jumpa Said minta ifadah bas saptco untuk ke Madinah al
Munawarah.

- follow up dengan Bahmadi tentang jadual kuliah (lambat giler!)

2. Rumah PPM Makkah - gosok jubah, kemas beg,bertolak ke stesyen bas (jangka tiba di Madinah petang insyaAllah)

3. Rumah PPM Madinah - hadiri AGM PPM Madinah sebagai wakil pemerhati dari PPM
Makkah.

Sebenarnya aku memang nak pergi madinah minggu ni..tapi dengan tujuan yang lain. Kebetulan ada AGM PPM Madinah dan Ydp PPM Makkah minta aku jadi wakil. Hurm.. aku malas sebenarnya benda-benda AGM ni. Takpelah, mungkin ada ilmu boleh ditimba di situ. Harap-harap dapat jumpa orang-orang alim macam Hussaini, Abd. Rahman Melaka dan lain- lain untuk minta nasihat dan tanya beberapa persoalan. Mugkin aku tak dapat menulis sepanjang aku di Madinah. Tengoklah macam mana nanti. Saat aku menulis ni isteriku sedang berada di klinik menjalani pemeriksaan rutin ibu mengandung. Rasa sedih sangat tak dapat temankan dia. Moga Allah teguhkan hatinya dan hatiku. Aku rindu sangat pada isteriku.

No comments: